5 Eylül 2012 Çarşamba

PALM TUNES AUGUST 2012

Palm Tunes Happy Tunes..


Herkese merhaba;
Eylül ayı geldi çattı; çoğuna göre yaz bitti, yaza veda partileri yapıldı ve zaman artık şehre dönüş zamanı. Benim de dahil olduğum kimilerine göre ise yılın en dingin ve huzurla dolu zamanları daha yeni başlıyor. Ağustos ayı içerisinde dinleyebildiğim ve radarıma yakalanan şarkılar içerisinden; derinden hafif hafif akıp akabinde yavaştan hareketlendiren ve ardından dinginleşen; vokallerle bezenmiş, tropik disko tınılarını da içerisinde barındıran bir seçki hazırlamaya çalıştım. Elbette tüm şarkıları hoşuma gittiği için paylaştım ancak Pyramid' in Saint Lou Lou' ya yaptığı remix ile Viceroy' un Visitor' ın Coming Home adlı şarkısına yaptığı muhteşem remix benim için bir adım öndeler. Kanımca Chris Malinchak ve Daniel Goldstein yani bilinen adıyla Lane 8 ise geçen ayın en üretken prodüktörleri. Umarım seçtiğim şarkıları siz de en az benim kadar keyifle dinlersiniz, herkese mutluluklar... Uzun lafın kısası zaman Palm Tunes August 2012 zamanı...

1- Saint Lou Lou - Maybe You (Pyramid Remix)
2- Southern Shores - New Love

3- Lane 8 - We Won't Know
4- Casette Club - Flash
5- Pharao Black Magic - Happy Kalimba
6- Ladyhawke - Blue Eyes (Jacques Renault Remix)

7- Gossip - Move in the Right Direction (Classixx Remix)

8- Visitor- Coming Home (Viceroy Remix)

9- The Sound of Arrows - Wonders (The Knocks Remix)

10- Rebecca &Fiona - Luminary Ones (GLOVES' s 'Beach Slap' Remix)

11- The Satlellite Stories - Sirens (Slow Magic Remix)

12- Roman - Hacerte Bien (Bronx Remix)

13- Pyramid - The Frontier

14- Alison Valentine - Peanut Butter (Moon Boots Remix)

15- Chris Malinchak - If U Got It


Leave nothing on beach but love prints..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder